מדחס למזגני אוריס

מזגני אוריס הם לרוב בעלי תפוקת קירור גבוהה, ולכן מדחס המזגן חייב להיות אמין וזאת כיוון שיעוד המזגן הוא לקירור אזורים גדולים ולפרקי זמן ארוכים.

מזגן המותקן באולם ספורט, או בית קולנוע שבהם יש צורך בטמפרטורה נמוכה יחסית ולעיטים שעות ארוכות של פעילות, הם אילה הסיבות שהמדחס שהוא לב מערכת המיזוג חייב להיות אמין, אך על מנת לדאוג להמשך תפקוד יעיל יש לדאוג לתחזוקת מזגן המשפיע באופן ישר על תפוקת הקירור.

מדחס אוריס מקצר

ישנם מספר סיבות העלולות לגרום למדחס המזגן לקצר.

במערת הבקרה של מזגני אוריס תעשייתיים ישנם מספר הגנות שתפקידם להגן על מדחס המזגן, אחד מהם הוא ממסר להגנה מחוסר פזה, מאחר ומדובר במדחסים גדולים הזנת המזגן הינה תלת פזית, ולכן דורשת הגנה במידה שפזה אחת אינה מזינה אותו מאיזו שהיא סיבה,  חוסר פזה במדחס שאיננו מוגן על ידי ממסר, יתחמם ובהמשך עלול לגרום לקצר, כמובן שישנם סיבות נוספות לכך שהמדחס יקצר, כמו חוסר גז הנגרם על ידי דליפת גז שאינה מטופלת בזמן, או מנוע מעבה שהפסיק לעבוד וגורם להעלת החום, ועל ידי כך גורם ללחץ גבוה, דבר שיאלץ את המדחס לעבוד בעומס יתר.

לאוריס סוגים שונים של מדחסים ובגדלים שונים. כאמור המזגן מיועד לעבודה מאומצת, ולכן אלינו לדאוג להקל עליו כמה שנתן על ידי תחזוקה רציפה, גם מזגן כמו רכב או כל מכשיר עבודה אחר זקוק להתיחסות מדי פעם.

אצלינו תוכל למצוא טכנאים מנוסים ובעלי הסמכה ליחידות המיזוג של חברת אוריס, מזגנים תעשיתיים של אוריס אינם מזגנים ככל המזגנים שאנו מכירים מאילה המצויים בביתינו מדובר במזגנם גדןלים מאוד והטכנאי חייב להכיר את אופן תיפקודו על מנת להגיע לתוצאת תיקון איכותית, במיחד שמדובר בתקלות מדחס של המזגן.

החלפת מדחס למזגן אוריס

כאמור מגחסי אוריס אינם מדחסים בעלי תפוקה גבוהה מאוד יחסית, וגם מבחינה פיזית ובמשקל קבד מאוד, החלפת מדחס כזה הוא מורכב ולעיטים ידרש מנוף על מנת להוציא אותו מהמזגן ולהחליף במדחס החדש.

חלפים

המדחס החדש שנחליף יהיה חייב להיות מותאם ליחידה ולכן תמיד נשאף להתקין מדחס זהה למעט המיקרים בהם כבר לא מיוצרים מדחסים של אותה החברה, שאז נתאים מדחס בעל נתונים זהים ורק לאחר שנתייעץ עם החברה היתרנית.

אנו נגיע במהרה על מנת לתת לכם שירות בכל תקלת מדחס, ממדחס מקרר או מדחס תקול, טכנאים מחברתינו יתנו מענה וללא דיחוי

אחריות על החלפת המדחס

אחריות מלאה תינתן לכל החלפת מדחס, וכן על העבודה שבוצעה. משתמש אך ורק בחומרים מעולים ובציוד הטוב ביותר המצוי.

זקוקים לתיקון מזגן אוריס בכלל, או החלפת מדחס ביפרט הרי שאתם מוזמנים ליצור איתנו קשר והטכנאי בדרך אילכם.

חייג עכשיו