תיקון מזגן טריין TRANE

טכנאי מוסמך תיקון מזגן טריין TRANE

יחידת מיזוג טריין הינה אחת מהיחידות האיכותיות שקיימות בתחום מיזוג תעשייתי, אנו נותנים שירות תיקונים ותחזוקה ליחידות טריין השונות, החל מהחלפת מדחס למזגני טריין ועד תיקון דליפת גז.

לחבברת טריין הארופאית מגוון רחב של פתרונות מיזוג לבית ומזגני טריין לתעשייה, ניתן לקבל יחידות למשרדים או מבנים עם ריבוי מזגנים על ידי יחידת ווטר סורס המוזנים ממגדלי קירור.

יחידות טריין TRANE מסוג פקג' או יחידות מפוצלות.

כמו כל חברה המכבדת את עצמה, לטריין יחידות מיזוג מתקדמות מסוג VRF עם תפוקות משתנות על פי דרישה.

תיקון מזגן טריין TRANE מקצר

יחידת טריין כמו כל יחידת מיזוג מורכבת מרכיבי חשמל רבים, קצר יכול לנבוע מסיבות שונות, אומנם לרכיבים העיקריים הצורכים זרם מוגבר, מוגנים על ידי מפסיקי זרם לכל רכיב בנפרד, אך לרוב קצר מרכיב עיקרי יפגום משמעותית בתפוקת הקירור או שיפסיק את כל היחידה בכלל.

קצר במדחס טריין TRANE

לרוב במדחס הרמטי, קצר הנובע מהמדחס יחייב את החלפתו ולא ניתן יהיה לתקן אלה עם מדובר בקצר שנגרם עקב חיבורי חוטים רופפים המזינים את יחידת המדחס אך זהו מקרה נדיר יחסית, בעיקר אם מדובר במזגן המתוחזק על ידי טכנאי מזגנים טריין מנוסה.

למדחס ישנו הגנת זרם המפסיק את פעולתו כאשר צריכת הזרם המגיע מהמדחס גבוהה מהזרם הנקוב.

לא כל מקרה בוא הזרם גבוהה אומר שהמדחס תקול. עודף גז או סוללת מעבה סתומה מלכלוך עלולים לגרום לצריכת זרם גבוהה ולגרום להגנת המדחס לנתק את הזרם אליו. גם מנוע מעבה תקול יגרום לצריכת זרם גבוהה למדחס עקב העדר קירור כנדרש.

מנוע תקול

למזגן טריין קיימים סוגים שונים של יחידות מיזוג. ביחידת ווטר סורס המנוע ימוקם רק באזור המאייד כיוון שהקירור של יחידת המעבה מתבצעת על ידי קירור מים המסופקים ממגדל הקירור, מנוע מאייד תקול ביחידת ווטר סורס תפסיק את פעולת המזגן לגמרי.

יחידת פקג' של טריין

בדרך כלל מדובר ביחידות בעלי תפוקת קירור גבוהה ולכן ביחידת פקג' ישנם מספר מנועים כאשר אחד ממנועי היחידה מקצר, שאר הרכיבים מסוגלים להמשיך לעבוד אך בתפוקת קירור קטנה משמעותית, שכן מנוע המקרר מעגל מסוים יפסיק את פעולת המדחס של אותו מעגל, שאר המעגלים באותה היחידה ימשיכו לפעול כרגיל.

כל זה נכון ליחידת העיבוי של המזגן, אך כשמדובר בתקלה במנוע המאייד של מזגן פקג' האחראי לפיזור האויר הקר, המזגן יפסיק את פעולת הקירור לגמרי, במידה שהמנוע מקצר או תקול מכל סיבה אחרת יש לתקנו או להחליפו בהקדם.

בעבר ניתן היה לתקן מנוע מקצר על ידי החלפת סללי מנוע או לגרים (מיסבים) אך קיום לא משתלם לבצע תיקון למנועים בשל הוזלת המחירים של מנועים מתוצרת סין.

כן נבצע ליפוף מנוע והחלפת לגרים למנועים יקרים במיוחד או למנועים שלא ניתן להשיג בגלל הפסקת יצור או יבוא.

תיקון דליפת גז במזגן טריין

בנוסף לצנרת בין יחידות הנדרש ביחידות מפוצלות, ישנה צנרת נוספת ממנה מורכב המזגן והיא ארוכה מאוד, סוללת מאייד וסוללת מעבה במזגנים תעשייתיים גדולים, יכולים להגיע לאורך של כ-300 מטר ויותר, בנוסף הרכיבים כמו משאבת חום, שסתום התפשטות, מפריד נוזלים מחליף חום (במזגן ווטר סורס טריין) ועוד רכיבים נוספים.

כל אלה הם מקור אופציונלי לדליפת גז במזגן טריין.

לרוב ניתן לתקן דליפת גז על ידי הלחמת מקור הדליפה, אך ישנם מקרים בהם לא ניתן להלחים ויש צורך להחליף את החלק שממנו דולף הגז.

איתור דליפת גז

האיתור מתבצע בשיטות שונות, מכשיר דליפת גז אלקטרוני, חומר זרחני, מבער לאיתור דליפות וכמובן הדרך בפרימיטיבית אך יעילה – בועות סבון.

לכל דליפת גז יש את השיטה המתאימה בה נשתמש על מנת לאתר את מקור הדליפה.

לא תמיד ניתן לאתר דליפת גז, במקרה כזה יש להוסיף גז בכל תקופה מסוימת.

לסיכום:

כאמור מזגן מסוג טריין הינו איכותי ביותר אך כמו בכול רכיב, איכותי ככול שיהיה, מגיע זמן בוא יש צורך בתחזוקה או תיקון, אנו בהראל מנוסים בתיקון יחידות טריין מכל הסוגים:

  • מזגן פקג' טריין
  • מזגן ווטר סורס טריין
  • וכן מזגן טריין מפוצל

זקוקים לשירות תחזוקה או תיקון ליחידת מיזוג של חברת טריין TRAINE?

אתם מוזמנים ליצור קשר ואנו נגיע אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן