תיקון מזגן יוניק תעשייתי בסניף אמריקאן איגל בקניון מלחה בירושלים

תלונה:

מזגן לא מקרר.

ממצאים, המדחב מגיע ללחץ גבוהה עקב חוסר קירור בעיקבות מחלף חום סתום.

תפקיד מחליף חום במזגן ווטאר סורס:

מזגן ווטר סורס שונה ממזגן רגיל בעצם עיקרון הקירור שלו – קירור מים לעומת קירור אוויר במזגן רגיל.

תפקידו למסור את את החום הנוצר במערכת הקירור ולקבל מיים קרים ממערכת חיצונית העוברת במגע ישיר עם הגז החם במזגן ועל ידי כך מקרר את בגז המשמש לקירור, דומה למאוורר המצוי במזגן רגיל שבוא יש צנוע מאורר ביחידה החיצונית שתפקידו לפנות את החום שהצטבר  מפעולת הקירור.

במקרה המדובר נמצא סתימה בצנרת המים בתוך מחליף החום ועקב כך לא בוצע הקירור הנדרש למערכת הגז ועל ידי כך נוצר לחץ גבוהה על המדחס של המזגן שהשפיע על תפקודו ובסופו של דבר ניתוקו והפסקת פעולתו של המזגן.

הפתרון:

לעיטים ניתן לנקות בדרכים שונות את מחליף החום אך ישנם מיקרים שניקוי אינו מספיק, במקרים כאלה אין ברירה אלה להחליף את החלק עצמו,

החלפת מחליף חום הוא תהליך מורכב ולכן רק טכנאי מזגנים מנוסה בתהליך זה ידע לבצע את המלכה ביעילות, במהירות, וללא יצירת נזק נוסף בשל רגישות במחליף חום המורכב מצנרת מים ובתוכה צנרת במזרימה גז בטמפרטורה גבוהה ובלחץ גבוהה מאודץ

לנו יש את הידע הציוד והניסיון הרב הדרוש לביצוע העבודה באיחות גבוהה ובמהירות האפשרית וזאת על מנת להחזיר את המזגן לפעילות תקינה הדרושה כל כך להמשך פעילות המזגן חודרי הקיץ.

משך העבודה הנדרש לטכנאי מקצועי ווטר סורס הינו כשעתיים שלוש, בדרך כלל, כמו במקרה המדובר מיקום המזגן בתוך החנות בגובה רב המגביר את המורכבות של התיקון,

יש מורך בהכשה מיוחדת לעבודה מאומצת בגובה שכן מדובר בשימוש בברנר אש בטמפרטורה גבוהה מאוד על מנת להלחים את צנרת הנחושת של מערכת הגז במזגן.

סיום העבודה:

לאחר השלמת ההלחמה והתקנת צנרת המייים, יש לנקז את האוויר הקלוי במחליף החום ולאחר מכן לבצע מילוי גז מחדש, את מילוי הגז במערכת מיזוג ווטרסורס יש לבצע ברגישות יתרה שכן מדובר במזגן הרגיש מאוד ללחצים, ושוב גם כאן דרוש טכנאי מזגנים ווטרסורס מקצועי להשלמת העבודה.

לתיקון מזגן תעשייתי מסוג ווטר סורס הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר על מנת לקבל שירות תיקונים או שירות תחזוקה שותפת למניעת תקלות ולפעולה תקינה של המזגן.